[UBK users] kmail

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Jan. 25., Sze, 08:40:48 CET

> Meg, mert ezt már kmail alól küldöm el:)
Nekem is belódult a kmail, az enterpriseforever.com -os bejövőket már
látom, habár a küldés még nem ment, de ez már az én beállításaim miatt
lehet.

Csodás, csicsás, kell ez majd a népnek!

:-)

Én azért maradok a thunderbird -nél...

Jó lenne tudni, hogyan lehetne a nulláról indítani ezt a kmail -t,
elfeledtetni vele minden régebbi barmolásaimat, amit ő megjegyzett
valahol magának.
Ez kellne a normál teszthez.
A ~/.config alatt az akonadi mappa és azon fájlok törlése nem elég,
miket én javalltam. A .cache alatt is próbálkoztam.

Ja, és ha majd megy, kell egy rendes fordítási sorrend, meg egy rendes
depends fájl is kell majd a kmail csomagba.
És akár a claws-mail helyett a kde isóba belevenni, mert oda ez illik.
Dagadjon a KDE isó!!!
:-P