[UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK1 main ]

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Jan. 22., V, 19:48:18 CET

> Nincs ez így jól, erre még valamit ki kell találjak, hogy ne keveredjek
> össze.
Majd belejössz.
Mindenki másképp csinálja.
:-)

Az ftp-re rakott binárisnak mindig legyen feltöltve a githubra az ubéje,
és fordítva.
Ha új csomagról van szó, akkor mindig annak illik a változtatásokat
végezni a csomagon, aki az új csomagot közzétette.
Én nem szívesen módosítanék az  általad committolt ubékon, mert te vagy
bennük az illetékesebb. Csak, ha muszáj.
A kbox build-depends fájljában találtam valami nem odavalót, de nem
módosítom, mert nem szerteném, ha megorrolnál valami hibás módosításomon.

Ha nem tetszik valami, akkor hörgök, de hörögj te is nyugodtan!

Így sok szép és jól működő csomagjaink lesznek, sok ember örömére.

A yakuake, kcalc és konqueror csomagokat már próbáltam, azok nagyon
jónak tűnnek.

A kmail nagy falat, nekem eddig nem ment, a dragon meg semmire nem jó
még és ráadásul szótlan.
De, ha belegondolok abba, hogy az egész plasma dögrováson volt még egy
pár hónapja és most meg azt használom már szinte mindig....