[UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK1 main ]

Nemeth Akos nemeth.akos at live.com
2017. Jan. 22., V, 20:27:56 CET

Sun, 22 Jan 2017 19:48:18 +0100 -n
Kiss Attila <attus at enterpriseforever.com> írta:

> Én nem szívesen módosítanék az  általad committolt ubékon, mert te
> vagy bennük az illetékesebb. Csak, ha muszáj.
> A kbox build-depends fájljában találtam valami nem odavalót, de nem
> módosítom, mert nem szerteném, ha megorrolnál valami hibás
> módosításomon.

Javítva, köszi :)

> Ha nem tetszik valami, akkor hörgök, de hörögj te is nyugodtan!
>
> Így sok szép és jól működő csomagjaink lesznek, sok ember örömére.
>
> A yakuake, kcalc és konqueror csomagokat már próbáltam, azok nagyon
> jónak tűnnek.
>
> A kmail nagy falat, nekem eddig nem ment, a dragon meg semmire nem jó
> még és ráadásul szótlan.
Tényleg nem jó, de úgy emlékszem régen működött.
"WARNING: bool Phonon::FactoryPrivate::createBackend() phonon backend
plugin could not be loaded"
Tényleg nincs ilyen csomag. Dev listán írtad hogy leszeded, de az
UHU-3-ra vonatkozott nem?

> De, ha belegondolok abba, hogy az egész plasma dögrováson volt még
> egy pár hónapja és most meg azt használom már szinte mindig....

Én is többszörös rekordot döntögetek, még sose bírtam ennyi ideig
kde-vel, de mostanra egészen megszerettem. :)