[UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK1 main ]

Nemeth Akos nemeth.akos at live.com
2017. Jan. 22., V, 19:20:56 CET

Sun, 22 Jan 2017 18:43:17 +0100 -n
Kiss Attila <attus at enterpriseforever.com> írta:

> Szkripteztem Ákos ubéiből.
> A ddclient és taglib-extras nincs a githubon.
>
> A kbox építőköve a kbox-dev? Ezt én kiszedném. Ezt kiszedve a
> sorbarendező szkriptem szerint ez az ábra a build-depends fájlokat
> nézve.
>
> A körkígyó: kldap - mailcommon - kbox - kldap -mailcommon stb...
> Tehát ezt a kígyót ketté kell vágni, a kbox -t meg elhelyezni a sorba.
>
> A kbox nélküliek újraforgatási sorrendje a build-depends fájlok
> alapján (egyik sem épül utána következőből):

A ddclient és a taglib-extras teljesen felsleges, csak magamnak
készített próbálkozások voltak amiket végül eldobtam.
A taglib extras amarokhoz kellett volna, amit végül nem csináltam meg,
a ddclient viszont elvileg működőképes, csak semmi köze a kde-hez. (és
végüls nekem sem volt rá szükségem, meg is feledkeztem róla)

Az a baj kicsit szét van szórva most minden a gépemen:
az /usr/src/UHUBUILD alatt fordítok, ott van minden sikeres és kevésbé
sikeres próbálkozásom. Ezen kívül a saját user mappában van a két git
tároló: az uhulinux és a sajátom. Módosításokkaol
az /usr/src/UHUBUILD-ból másolgatom ki az ub-ket és csomagokat, és
töltöm fel a tárolóba/github-ra.

Nincs ez így jól, erre még valamit ki kell találjak, hogy ne keveredjek
össze.

Azért a rend kedvéért feltöltöm mindkettőt a github-ra, aztán döntsétek
ell hogy kellenek-e valamire vagy sem.