[UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK1 main ]

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Jan. 22., V, 18:43:17 CET

> Lehetséges, de mivel amúgyis újraforgatom a csomagokat, elő fognak
> jönni ezek a hibák, és az újraforgatás után a módosított ub-ket fogom
> visszatenni a gitbe.
Szkripteztem Ákos ubéiből.
A ddclient és taglib-extras nincs a githubon.

A kbox építőköve a kbox-dev? Ezt én kiszedném. Ezt kiszedve a
sorbarendező szkriptem szerint ez az ábra a build-depends fájlokat nézve.

A körkígyó: kldap - mailcommon - kbox - kldap -mailcommon stb...
Tehát ezt a kígyót ketté kell vágni, a kbox -t meg elhelyezni a sorba.

A kbox nélküliek újraforgatási sorrendje a build-depends fájlok alapján
(egyik sem épül utána következőből):

ddclient
taglib
taglib-extras