[UBK users] wifi hiba

toccata toccata at euromail.hu
2017. Jan. 10., K, 19:16:53 CET

> Beledrótoztam, feltelepítve újraindítás után el kell elvileg indulnia
> a boot folyamán.
> Most megy nekem.
> Nekem volt olyan, hogy mégsem akaródzott neki, failed lett, mert
> bennragadt a /var/run/wicd mappában egy néhai wicd.pid.
> Ekkor játszadoztam, leszedtem a csomagot, leállítottam a systemctl
> -vel és letöröltem a wicd.pid -et, újrahúztam a csomagot és
> újraindítás után már jó lett.
>
> A NetworkManager -rel nekm nem akaszkodott még össze, de a lényeg,
> hogy toccata -nak végre elinduljon a wifi -je.

Nem győzöm elégszer köszönni a fáradozásaitokat.
Feltettem a wicd-t.
Újra indítottam a rendszert.
Indítottam a wicd-t és szerinte sincs wifi a gépen. :( Pedig van és nem
csak szerintem, hanem mint korábban is írtam windóz szerint is és egy
másik UHU3 szerint is van és hiba nélkül működik. Ahogy erről is tette
Karácsonyig, amikor is megleptem magam egy teljes rendszer frissítéssel,
aminek eredménye képpen nem megy a wifi. Mintha nem is lenne.
Lásd a mellékelt képet.

A másik UHU3ról honnan és mit kellene átmásolnom ebbe, hogy működjön ismét?