[UBK users] wifi hiba

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Jan. 10., K, 14:15:50 CET

> Ha használni akarod, akkor a beröffentéshez ki kell adni rootként egy
> " systemctl enable wicd" parancsot, majd újraindítás után már lesz
> egy ikon a rendszertálcán (nekem a MATE panelon jelent meg a mate nm
> apllet ikonja mellett. Erre kattintva elvégezhetők a hálózat
> különféle beállításai, megtekinthetők az állapotok.
Beledrótoztam, feltelepítve újraindítás után el kell elvileg indulnia a
boot folyamán.
Most megy nekem.
Nekem volt olyan, hogy mégsem akaródzott neki, failed lett, mert
bennragadt a /var/run/wicd mappában egy néhai wicd.pid.
Ekkor játszadoztam, leszedtem a csomagot, leállítottam a systemctl -vel
és letöröltem a wicd.pid -et, újrahúztam a csomagot és újraindítás után
már jó lett.

A NetworkManager -rel nekm nem akaszkodott még össze, de a lényeg, hogy
toccata -nak végre elinduljon a wifi -je.