[UBK users] wifi hiba

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Jan. 9., H, 11:54:59 CET

> Ezt tettem. Már vagy 3-szor. Eredmény kb fél percnyi csatlakozási
> próbálkozás után:
>  A hálózati kapcsolat bontva.
>
> Nem csak a sajátomra, de az elérhető publikusra se tudok csatlakozni
> vele. Magyarul, sehova se.
> Bootoltam ismét külső vicsire telepített (már vagy két éve és azóta se
> frissített) UHU3-ról, ott minden probléma nélkül csatlakozik. Azon a
> beállítások/hálózatnál megjelenik ugyanaz a networkmanager, mint itt a
> cinnamon alatt (de csatlakozni itt se tud), míg gnome alatt csak a
> korábban írt üzenet, miszerint :
> [...]
Azt írod, hogy volt csatlakozéá, ami bontódik.

Ha már minden grafikus beállítási lehetőséget kimerítettél, jelszó, meg
miegymás, google, satöbbi, akkor csak magadnak kell kinyomozni a
problémát, vagy legalábbis információkat adni még, hogy segíthessünk.

Első lépésben, mivel hardvereszközi problémának vélem, meg kellene
nézni, hogy a syslog, a journal logjaiban van e valami az eszközödre
vonatkozó üzenet.

(
Nekem van egy huawei usb mobilstickem, mellyel egy régi gentoo-n, meg
puppy-linuxon azonnal tudtam hálózati kapcsolatot létesíteni.
Az UHU-2.2 -n sorozatosan ledobálta az eszköszt a csatlakozás után,
aztán végre stabilizálódott, azon tudtam használni.
UHU-3 alatt képtelen voltam működésre bírni, a naprakész Arch-Linuxomon
sem tudtam vele hálózati kapcsolatot létesíteni, a RIA alatt sem.
Kezembe került egy másik típusú usb stick, azzal meg gond nélkül megy a
telenor mobilinternet, a régi huawei most már kuka.
)