[UBK users] wifi hiba

toccata toccata at euromail.hu
2017. Jan. 8., V, 21:02:33 CET

> Nem elég kitörölni, létre kell hozni újra a wifi kapcsolat(oka)t a
> megfelelő adatokkal: SSID, a titkosítás módja, jelszó a minimum.
>
> Üdv.

Ezt tettem. Már vagy 3-szor. Eredmény kb fél percnyi csatlakozási
próbálkozás után:
  A hálózati kapcsolat bontva.

Nem csak a sajátomra, de az elérhető publikusra se tudok csatlakozni
vele. Magyarul, sehova se.
Bootoltam ismét külső vicsire telepített (már vagy két éve és azóta se
frissített) UHU3-ról, ott minden probléma nélkül csatlakozik. Azon a
beállítások/hálózatnál megjelenik ugyanaz a networkmanager, mint itt a
cinnamon alatt (de csatlakozni itt se tud), míg gnome alatt csak a
korábban írt üzenet, miszerint :
"A rendszer hálózati szolgáltatásai nem kompatibilisek ezzel a verzióval."