[UBK users] wifi hiba

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Jan. 10., K, 10:56:32 CET

> "A rendszer hálózati szolgáltatásai nem kompatibilisek ezzel a verzióval."
Ennek az üzenetnek megpróbáltam utánajárni, eddig sikertelenül. RIA
alatt tök jól működik a gmome-control-center hálózati része.

Most Ákos ötlete nyomán felraktam egy wicd hálózat beállító és felügyelő
csomagot UHU-3 alá.
Ha használni akarod, akkor a beröffentéshez ki kell adni rootként egy "
systemctl enable wicd" parancsot, majd újraindítás után már lesz egy
ikon a rendszertálcán (nekem a MATE panelon jelent meg a mate nm apllet
ikonja mellett. Erre kattintva elvégezhetők a hálózat különféle
beállításai, megtekinthetők az állapotok.
Gondolom más rendszer alatt is meg kellene jelennie.
Továbbá a menüben is fel fog bukkanni egy új wicd menüpont, arról is
lehet manipulálni.