[UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK1 dev ] + lxde gtk3

Nemeth Akos nemeth.akos at live.com
2017. Feb. 13., H, 22:45:42 CET

Kiss Attila a következőt írta ekkor: 2017. február 13., hétfő 21:13:51 CET

> Ez ugye nem a RIA alatt mutatkozik?

De igen, én jelenleg csak RIA-t használok, amit mondok lehet nyugodtan csak a
RIA-ra érteni. ha mágsem, úgy is mondom.

> [...]
> előtt azt raktam fel, hogy legyen valami grafikus asztalkezelő.
> Nos, ott az lxde panelen nem tudtam az egér jobb gombbal a gyorsindítóba
> felvenni újabb indítóikonokat, mert a telepített alkalmazásokat nem
> jelenítette meg és a + gomb nem működött.
> RIA alatt meg működik szépen.
>
> Ha van merszed, megpróbálhatnád, mert ha csak bennem van a hiba, akkor
> át is rakhatnám a stabil tárolóba, hogy kevesebb gtk2 -es cucc legyen ott.
> Mellékelem a felbukkanó ablakocska képét, itt a + gomb aktív, az új
> telepítményen meg inaktív, mert nincs kiválasztható ikon.

Kipróbáltam. Konkrétan nálam az indító ikonok felvétele jó, de van még két
apróság: a libfm csomag nincs az lxde csoportban. Én meg pont úgy szerettem
volna frissíteni, hogy csak az lxde csoportban lévőket frissítem, ezért
vakartam egy ideig a fejemet hogy miért nem megy. A libfm-qt is az lxqt
csoportban van, célszerű lenne ha ez is az lxde-be kerülne.

Az gnome alap ikonok (adwaita) kellenek hogy minden jól jelenjen meg , de ez
nem függősége semminek.
Pl nálam e csomag nélkül hiányoznak a menü elemek kibontásánál a kis
"kacsacsőrök"

Amúgy érdekes hogy mégis portolták az lxde-t gtk3-ra, mert anno pont azt
jelentették be, hogy gtk3 helyett inkább qt-ra portolnak. Lett is lxde-qt,
majd amikor összeálltak a razor-qt-val, és lett a jelenlegi lxqt, azt mondták
a lxde-t nem fejlesztik tovább. Ehhez képest elég szépen frissül.