[UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK1 dev ] + lxde gtk3

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Feb. 13., H, 21:13:51 CET

> A fájlkeresést ki kell kapcsolni, mert megeszi a ramot, és a prociidőt is.
> balooctl status azt mutatja hogy egy fájlnál elakad, nem megy az indexelés.
> Többet nem foglalkoztam vele.
Ez ugye nem a RIA alatt mutatkozik?

A qt 5.8-as dev tárolóban lévő cuccokkal most nem foglalkozom tovább,
vadászom az egyéb hibákat.

Például a saját user tárolómba tett gtk3 -as lxde banda gyönyörűen megy
a stabil RIA telepítményen.
Ellenben az új telepítményre a mate legyalulása után a plasma telepítése
előtt azt raktam fel, hogy legyen valami grafikus asztalkezelő.
Nos, ott az lxde panelen nem tudtam az egér jobb gombbal a gyorsindítóba
felvenni újabb indítóikonokat, mert a telepített alkalmazásokat nem
jelenítette meg és a + gomb nem működött.
RIA alatt meg működik szépen.

Ha van merszed, megpróbálhatnád, mert ha csak bennem van a hiba, akkor
át is rakhatnám a stabil tárolóba, hogy kevesebb gtk2 -es cucc legyen ott.
Mellékelem a felbukkanó ablakocska képét, itt a + gomb aktív, az új
telepítményen meg inaktív, mert nincs kiválasztható ikon.

Attila