[UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK1 dev ]

Nemeth Akos nemeth.akos at live.com
2017. Feb. 13., H, 20:42:30 CET

Kiss Attila a következőt írta ekkor: 2017. február 13., hétfő 20:27:54 CET

> Megnéztem, érdekel a dolog, hogy milyen a dev cucc.
> Egy 10 Gigás próba vinyóra feltettem egy mate -t, majd legyalultam a
> mate -t és felraktam a plasma-t.
> Ráfrissítettem mindent a dev tárolóból.
>

> Sorolom az észlelt gondokat.
>
> Elindul a plasma, de csak X alatt, wailand -on elhasal, ki kell lőni a
> varázsbillentyűkkel elővarázsolt feleldatkezelőben.
> A plasma rendszerbeállítója időnként, rapszódikusan megbogarasodott, de
> újraindítható volt.
> A breeze témát beállítva egyszer összeomlott feketeségre, ki kellett
> [...]

Én már használom egy ideje:

Az lxqt-s problémán kívül egyiket sem tapasztaltam, ellenben van két másik.
(Bár nem mernék rá megesküdni hogy 5.8 alatt nem voltak jelen):

A fájlkeresést ki kell kapcsolni, mert megeszi a ramot, és a prociidőt is.
balooctl status azt mutatja hogy egy fájlnál elakad, nem megy az indexelés.
Többet nem foglalkoztam vele.

A teljes képernyős indítót használva ha bepötyögök valamit, nem választja ki
azt, és kurzor billentyűkkel sem tudom. így pont a lényegről - a gyors
kezelésről kell lemondanom, mert hozzá kell nyúlni az egérhez.

Majd visszaállok 5.8-ra hogy megnézzem ott is gond van-e a fentiekkel.
Meg van pár cucc amit közben megszerettem: a tálcán jobbklikk - némítás nagyon
jó.