[UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK1 dev ] + lxde gtk3

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Feb. 13., H, 23:18:23 CET

> Kipróbáltam. Konkrétan nálam az indító ikonok felvétele jó, de van még két
> apróság: a libfm csomag nincs az lxde csoportban. Én meg pont úgy szerettem
> volna frissíteni, hogy csak az lxde csoportban lévőket frissítem, ezért
> vakartam egy ideig a fejemet hogy miért nem megy. A libfm-qt is az lxqt
> csoportban van, célszerű lenne ha ez is az lxde-be kerülne.
>
> Az gnome alap ikonok (adwaita) kellenek hogy minden jól jelenjen meg , de ez
> nem függősége semminek.
> Pl nálam e csomag nélkül hiányoznak a menü elemek kibontásánál a kis
> "kacsacsőrök"

> [...]
Köszi a tesztet, akkor majdnem jó.

Lehet, hogy a kacsacsőrök nem láthatók nálam, valójában pedig
szétugranának és felvehetők lehetnek az indítók a panelra, az adwaita
ikon nem a része pedig az lxde -nek, de ha ez kell csak, akkor bele
lehet venni a meta csomagba.
Majd megnézem még.

A libfm -et meg a pcmanfm felrántja, a pcmanfm meg az lxde meta csomag
része. Valaha zsugorítással csináltam meg a csomaglistát, ez már a múlté.
A libfm-qt az csak az lxqt-hez kell, azért van ott, az lxde vígan elvan
nélküle.

Előbb portolta qt5-re az lxqt csapat, az az lcde -vel már nem is
foglalkozik.
Mostanában az elhanyagolt gtk2 -es lxde minden tagját is szinte kivétel
nélkül le lehet már fordítani gtk3 -al, mert vannak "maradi"
fejlesztgetők is.

A panel virtuális asztal plugin hibáját viszont már hónapok óta tudják,
de nem akaródzik a tisztelt "nem"fejlesztőknek kijavítani, ezért van
letiltva.