[UBK users] Frissítési probléma

toccata toccata at euromail.hu
2017. Dec. 19., K, 18:05:57 CET

Sziasztok!

Pár napja feltettem két gépemre is az UBK1-et és egyész jól kezdünk
összecsiszolódni. Apránként felteszegetettem már szinte minden szükséges
alkalmazást. Ám tegnap este óta nem tudok feltenni semmit, mert a
Synaptic azt mondja, nem tudja elérni a tárolót.
(ftp://ftp.ubk.hu/pkg/ubk1/main/386 ./)

"The repository 'ftp://ftp.ubk.hu/pkg/ubk1/main/i386 ./ Release' does no
longer have a Release file.Az ilyen tárolóból való frissítés nem
végezhető el biztonságosan, így alapesetben ki van kapcsolva.Lásd az
apt-secure(8) kézikönyvoldalt a tárolólétrehozással és felhasználói
beállításokkal kapcsolatos részletekért.The repository
'ftp://ftp.ubk.hu/pkg/ubk1/main/amd64 ./ Release' does no longer have a
Release file."

Érdekes módon webes felületen böngészőben látom.

Mi lehet a bibi?