[UBK users] Nyomtató elérés

toccata toccata at euromail.hu
2017. Dec. 17., V, 20:11:54 CET

Némi info:

Feltettem az UBK 1-et és ismét a nyomtatómmal (Brother HL-2035)
küzdöttem egy keveset.

CUPS-ban minden típushoz csak a CUPS+Gutenprint-5.2.12 driverek
szerepelnek és akár a 2030-at, akár 2035-öt választva úgy tűnt, minden
rendben van, ám nyomtatni egyikkel se tudtam. A nyomtató LED-je
villogott, hogy fogadta az adatokat, azonban semmi mást nem csinált, a
CUPS pedig azt jelezte, a nyomtatás rendben megtörtént.

Nému guglizás után support.brother.com-ról letöltöttem és a leírtak
szerint telepítettem a drivert és így már tényleg rendben működik.

UHU 3-ban csak a CVUPS-ban kellett kacatolnom és aztán működött (és úgy
rémlik ott nem a Gutenprint, hanem valami más volt, ha volt).

Most a driver telepítése után látszik is a CUPS-ban a másikkal együtt,
ám driverként csak CUPS-o mutatja, Gutenprint nélkül.

Szóval végülis működik, de külső forrás bevonásával. Más nyomtatóknál is
lehet ilyen probléma.