[UBK users] Frissítési probléma

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Dec. 19., K, 18:42:35 CET

> Sziasztok!
>
> Pár napja feltettem két gépemre is az UBK1-et és egyész jól kezdünk
> összecsiszolódni. Apránként felteszegetettem már szinte minden
> szükséges alkalmazást. Ám tegnap este óta nem tudok feltenni semmit,
> mert a Synaptic azt mondja, nem tudja elérni a tárolót.
> (ftp://ftp.ubk.hu/pkg/ubk1/main/386 ./)
>
> "The repository 'ftp://ftp.ubk.hu/pkg/ubk1/main/i386 ./ Release' does
> no longer have a Release file.Az ilyen tárolóból való frissítés nem
> végezhető el biztonságosan, így alapesetben ki van kapcsolva.Lásd az
> [...]
Kicsit később próbáld meg, nem kell türelmetlenkedni!

Időnként rakunk ki javítást/frissítést az ftp-re és ekkor a régi Release
fájl törlődik.
Ekkor, míg az új létrejön, a böngészőben sem lelsz ott Packages,
Packages.gr és Release fájlokat, ugyanis eltart vagy egy negyed órát,
míg újra létrejönnek és az új tartalmat el tudja érni a synaptic.