[UBK dev] telepítési tapasztalatok

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2019. Aug. 23., P, 12:27:12 CEST

2019. 08. 23. 11:33 keltezéssel, Páder Rezső írta:
> Az util-linux frissítése pedig eleve egy rebuild, mert a libjeit is
> használja elég sok cucc, nem csak a parancsait.

De azt, hogy ezt a már beidézett partíciótábla előállítási hibát mi
idézi elő, számomra továbbra is rejtély, legalábbis én a calamares
forrását bújva még nem tudtam rájönni az okára.

Azt tudni illik, hogy a calamares eléggé kde függő és a kde partícionáló
cuccait használja a saját cuccain kívül.

Ezért a kpartitionmanagert is gyanúba kevertem, de vele simán ment a gpt
partíciótábla létrehozása. Nyilván a kde az aktuális (ma már régi) util
linux cuccait jól tudja használni.

Most megy egy hálózati telepítés reá a calamaressel.