[UBK dev] telepítési tapasztalatok

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2019. Aug. 23., P, 20:39:02 CEST

2019. 08. 23. 12:27 keltezéssel, Kiss Attila írta:

> Ezért a kpartitionmanagert is gyanúba kevertem, de vele simán ment a
> gpt partíciótábla létrehozása. Nyilván a kde az aktuális (ma már régi)
> util linux cuccait jól tudja használni.
>
> Most megy egy hálózati telepítés reá a calamaressel.

Gyönyörűen elindul a hálózati telepítéssel készült mate telepítmény.

GPT partíciós tábla.

Sorrendben a partíciók: boot ext4, home ext4, gyökér ext4.

Hagytam a vinyón nem partícionált üres helyet, melyre a bootolás után a
gparteddel  egy swap partíciót is csináltam, melyet belevette a fstabba
is, hogy használja is a rendszer majd azt.

Gyönyörűen megy a mate újraindítás után is.