[UBK dev] Fwd: Re: ubk3 telepítés UEFI

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2019. Aug. 14., Sze, 19:31:13 CEST

-------- Továbbított üzenet --------
Tárgy: 	Re: [UBK dev] ubk3 telepítés UEFI
Dátum: 	Wed, 14 Aug 2019 19:19:44 +0200
Feladó: 	Kiss Attila <attus at enterpriseforever.com>
Címzett: 	peritus at freemail.hu

2019. 08. 14. 19:05 keltezéssel, peritus írta:
> Újabb fejlemény, majdnem siker. USB tokban levő vinyót rádugtam a
> nálam lévő Dell laptopra és csináltam rá egy uefi telepítést.
> Az új telepítés eljut induláskor addig, hogy feldobja az sddm
> bejelentkező képernyőt de azonnal visszavált terminálos bejelentkezésre
> majd újra sddm és vissza, vagyis szépen elvillog akármeddig.
>
> Ötlet?
Szerintem le kéne ideiglenesen tiltani az sddm-et, hogy ne próbálkozzék,
de ez nem lehet végleges megoldás.

Rezsőnek volt ilyesmi villogása az sddm -el a rendszere frissítésekor,
majd biztosan megmondja a tutit!

Lehet, hogy a te kezdeti UEFI -s alaplapodra nincs jól szabva ez az
egész és a laptottyodra már jobb.