[UBK dev] dovecot kell valakinek?

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2019. Aug. 13., K, 10:20:36 CEST

Én a legszívesebben kidobnám ezt a most rendes konfigurációk hiányában
amúgyis használhatatlan,csak opcionálisan telepíthető levelező szerver
csomagot.

Ez csakis szerver üzemeltetőknek kellhet, akik állandóan bekapcsolva
tartanak egy szervergépet, amin az UHU linux verziója megy.

Rendes konfigurálásához, üzembe helyezéséhez komoly rendszergazdai
ismeretek kellenek, ez egyértelműen még a régi UHU-1.2 hagyatéka lehet,
mikor az uhu-linux KFT szervergépek üzembe helyezésével foglalkozott.
Ilyen régi rendszeren biztosan üzemel elvileg, de a dovecot használatba
vételéhez UBK3 rendszert használó szervergép lenne a a minimum. Aki
szervergépet üzemeltet manapság, az úgyis DEBIAN-t használ és elegendő
ismeretekkel rendelkezik a dovecot üzembe helyezésével.

Átlagos mai youtube és facebook függőségi felhasználóknak biztosan nem kell.

Én nem erőlködöm tovább a konfigurációival és a csomag rendbetételével,
részemről felejtős.