[UBK dev] ubk3 telepítés UEFI

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2019. Aug. 14., Sze, 17:18:23 CEST

2019. 08. 14. 16:27 keltezéssel, peritus írta:
> Közben csináltam teljesen hagyományos telepítést de így is csak a
> rcovery shell-ig jut el és szintén nem csatolódnak partíciók.

Tuti, hogy a dracut szkripttömkelegtől, a kernel megkapja megtalált
valós real-root -ot és a rescue opciót is hozzáteszi, mielőtt átadja
neki a terepet. A dracut ugyanis a linux sor root= része után
beillesztendő cuccot keresgéli előbb, azzal vacakol oly sokáig.

Csak így kaphatod a kernel rescue shellt. Ebben, ha felcsatolod az
esetleg nem csatolt partíciókat és utána exit parancsot írsz,
valószínűleg el fog indulni, ha nem, akkor a logikai következtetésem
hibás. Ha bejön, akkor rá kell venni valahogy a dracut -ot, hogy ezt a
rescue -t ne tegye hozzá