[UBK dev] ubk3 telepítés UEFI

peritus peritus at freemail.hu
2019. Aug. 14., Sze, 16:27:09 CEST

Hali!

2019. 08. 14. 15:20 keltezéssel, Kiss Attila írta:

> Biztosan kell az UEFO boothoz mindez, vagy valamelyik.
>
> És ezek micsodák? A file mit mond rájuk?
>
> Kicsoda, micsoda hozta létre és rakta oda őket?

Mindegyikre azt mondja a file hogy:

PE32+ executable (EFI application) x86_64 (stripped to external PDB) for
MS Windows

Közben csináltam teljesen hagyományos telepítést de így is csak a
rcovery shell-ig jut el és szintén nem csatolódnak partíciók. :(
Kínomban már bios-t is frissítettem hátha nagyon kezdetleges az uefi
része de semmi változás. :(