[UBK dev] kde-apps

Nemeth Akos nemeth.akos at live.com
2017. Jan. 20., P, 17:54:06 CET

> Ezt kijavítottam, a többi hiányzó csomag feltöltése meg Ákosra vár.

Az általad listázott csomagok fent vannak a saját tárolómban, a fő
tárolóba csak a nem kdepim csomagokat tettem fel.
Sajnos most nem vagyok gép közelben, és nem is leszek előreláthatólag
hétfőig, így ha szükségesnek érzitek esetleg Rezső át tudja tenni a
saját tárolómból a main-be, hogy szinkronban legyen a github-os
tárolóval.

Nem ide tartozik, de nem nyitok új szálat: van egy ősöreg r51-es
thinkpad-em, ami most is nálam van. Most debian fut rajta. Gondolkodtam
egy uhu 2.2 telepítésén, ám már abban is pae-s a kernel, és indításkor a
"forcepae" paraméterre nem reagál semmit (mert amúgy tudja a pae-t,
csak titkolja(pentium m)). A kérdéseim:
Mennyire nehézkes egy nem pae-s kernelt fordítani, majd képfájlt
generálni belőle? (Vagy rábírni hogy ne ellenőrizze a pae meglétét)
A palemoon böngésző vajon elfut-e rajta? Ez kritérium lenne, mivel csak
ezzel elfogadható a böngészés ezen az öreg vason.