[UBK dev] kde-apps

Páder Rezső rezso at ubk.hu
2017. Jan. 22., V, 02:04:02 CET

>Átnézettem a github tükröm teljes ub halmazát, ellőte ráfrissítve az
>apt-cache -t a tárolóra, hogy melyik build-depends fájlban felsorolt
>csomag nincs meg az apt gyorsítótárában.
>Mellékelem a szkriptem ereményét.

Én másképp közelítettem meg a dolgot, így más hibák is előjöttek.
Szóval először összegyűjtöttem a github repóból a sourcename fáklok
tartalmát, majd a Packages fájl Source: sorára eresztettem rá egy
grep-et és két sed-et.
A diff kidobta, hogy mik azok az ub-k, amikből nem készültek csomagok.

No meg azt is kidobta, hogy a fox és a fox1.6 sourcename-ja azonos, a
dconf-nak van egy dconf-editor csomagja, viszont készül külön forrásból
is egy dconf-editor. És persze mindig a külön forrásból készülő lesz a
tárolóban, mivel annak magasabb a verziószáma.

--
R.