[UBK dev] kde-apps

rezso rezso at ubk.hu
2017. Jan. 20., P, 14:30:13 CET

A kötőjeles build-depends sort igenis figyelembe veszi az uhubuild: nem teszi fel az így megjelölt csomagot. Azaz a -freei0r-dev hatása ugyanaz, mintha a freei0r-dev nem is szerepelne a build-dependsben.
Ősidők óta így működik az uhubuild, csak senki nem használta ezt a lehetőséget a törlés helyett :)