[UBK dev] calamares

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Feb. 15., Sze, 19:29:03 CET

> Próbálkoztam:
> Egyelőre mindent az /usr/share/calamares alatt van, de ez most mellékes.
> módosítottam a modules/unpackfs.conf-ot, és ott beállítottam  forrásnak egy
> ria képfájlból kiszedett uhulinux.img-t. a sourcefs squashfs, ám semmi más nem
> történik mint hogy felmásolja a fájlt a formázott partícióra, de ki nem
> tömöríti. ezek után persze el is hal a dolog.
>
> kézzel kitömörítve pedig ezt kapom:
> 'Can't find a SQUASHFS superblock on uhulinux.img"
>
> Mit rontok el?
Esetleg úgy lehetne próbálgatni, hogy egy live rendszerre feltelepíted a
jónak vélt calamares csomagot, majd ott próbálod futtatni.
Ott lehet próbálkozni a feltelepített calamares beállítófájljainak
módosítgatásaival. Ott ugyanis van live rendszer.
Persze ezt azután érdemes csinálni, ha nagyjából meg van értve, hogy mit
is csinál az uhu-installer, mert abban hoz létre egy virtuális live
rendszert, majd ezt másolja fel az installerünk a felcsatolt
partíciókra, majd utána beállítgat ott ezt-azt, grubot rak, majd
lecsatolja a célrendszert.