[UBK dev] calamares

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Feb. 15., Sze, 19:57:20 CET

A src/modules/netinstall mappában van egy README.md, mely elég jól
magyarázgat.

A netinstall úgy megy, ha beállítjuk az apt-ot csomagkezelőnek a
pacakages.conf fájlban, természetesen az apt configja a /etc/apt alatt
jól van beállítva már a live rendszeren is.

Ezután meg kell, hogy legyen etetve egy csomagkészlet választékkal, amit
a netinstall conf url -ről szed le, ahol egy yaml fájl található.
Példaképp itt a groupsUrl: http://chakraos.org/netinstall.php van ebben
a fájlban. Van itt még egy netinstall.yaml fájl is, na egy ilyesmiben
kellne felsorolni azokat a csomagokat, melyekből választhat majd a júzer.

A mi isóink csomagj listái most itt vannak:
https://github.com/uhulinux/cdgen-ubk/tree/master/data. Ezek alapján
lehetne elkészíteni egy netinstallert. Ha ellátjuk csomagadatokkal,
akkor a netinstall rész fel fogja mejd telepíteni a kívánt csomagokat.

Ez a netinstall úgy is megy szerintem, ha telepített rendszerről
futtatjuk, és ekkor bármilyen összetételben telepíthető a cucc valahova.

Szerintem Rezsőnek is lesz még ehhez szava...