[UBK dev] calamares

Nemeth Akos nemeth.akos at live.com
2017. Feb. 15., Sze, 19:03:50 CET

Kiss Attila a következőt írta ekkor: 2017. február 15., szerda 17:41:12 CET

> Szerintem meg képes rá, csak be kellene állítani.
> Ahogy nézem az unpackfs modul rész szolgál egy .img kicsomagolására,
> melyet nyilván a felcsatolt célpartícióra csomagol ki.
> A live rendszer átmásolására is lehet biztosan valahogy használni.
>
> Oszt van netinstall része is, amiben van csomagkészlet is definiálva,
> különféle összetételő telepítményekhez.
> Azt persze még nem látom, hogy miképp teszi.

Próbálkoztam:
Egyelőre mindent az /usr/share/calamares alatt van, de ez most mellékes.
módosítottam a modules/unpackfs.conf-ot, és ott beállítottam  forrásnak egy
ria képfájlból kiszedett uhulinux.img-t. a sourcefs squashfs, ám semmi más nem
történik mint hogy felmásolja a fájlt a formázott partícióra, de ki nem
tömöríti. ezek után persze el is hal a dolog.

kézzel kitömörítve pedig ezt kapom:
'Can't find a SQUASHFS superblock on uhulinux.img"

Mit rontok el?