[UBK dev] calamares

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Feb. 15., Sze, 17:41:12 CET

> Szóval ezek alapján nem hiszem hogy képes lenne natívan az aktuális (live)
> rendszer alól másolatot készíteni, mint az uhu telepítő. Kell neki egy kész
> képfájl, amit felhúzhat.
Szerintem meg képes rá, csak be kellene állítani.
Ahogy nézem az unpackfs modul rész szolgál egy .img kicsomagolására,
melyet nyilván a felcsatolt célpartícióra csomagol ki.
A live rendszer átmásolására is lehet biztosan valahogy használni.

Oszt van netinstall része is, amiben van csomagkészlet is definiálva,
különféle összetételő telepítményekhez.
Azt persze még nem látom, hogy miképp teszi.