[UBK dev] calamares

Nemeth Akos nemeth.akos at live.com
2017. Feb. 15., Sze, 16:48:10 CET

Kiss Attila a következőt írta ekkor: 2017. február 15., szerda 15:48:38 CET
> Na, megcsináltam durván ezt a csodát.
>
> Kell egy yaml-cpp csomag pluszban, hogy leforduljon.
>

> Feltelepítve simán indítva szegmentációs hibával elszáll.
>
> A*pkexec calamares *parancsra elindul, fogad az üdvözlő kép, de mivel
> élő rendszeren fut, nem mertem továbblépni, a mégse gombot választottam.

Én bátrabb voltam:

Szépen ki lehet választani a partíciót, stb. Majd a telepítés elhasal, mivel
nincs mit telepítenie:
16:42:22 [0]: Installation failed:
16:42:22 [0]: - message: "Bad source"
16:42:22 [0]: - details: "source=\"/path/to/filesystem.img\

Szóval ezek alapján nem hiszem hogy képes lenne natívan az aktuális (live)
rendszer alól másolatot készíteni, mint az uhu telepítő. Kell neki egy kész
képfájl, amit felhúzhat.