[UBK dev] qt 5.8, sddm, konzol keymap

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Feb. 7., K, 08:27:06 CET

Én ugyan a régi qt-s cuccokat néztem, ott is szemetel a plasma-pa,
mintha ott sem lenne minden a helyén!

Az alsa cuccot nem hiányolja akkor sem, ha eltávolítom az alsa-plugins
csomagot. (Csak akkor a westbang néma)

attila at localhost:~$ kcmshell5 kcm_pulseaudio
org.kde.kcoreaddons: Error loading plugin "kcm_pulseaudio" "Az osztott
függvénykönyvtár nem található."
Plugin search paths are ("/usr/lib/qt5/plugins", "/usr/bin")
The environment variable QT_PLUGIN_PATH might be not correctly set
Trying to use rootObject before initialization is completed, whilst
using setInitializationDelayed. Forcing completion
attila at localhost:~$

A /usr/lib/qt5/plugins/kcms/kcm_pulseaudio.so fájlt eggyel feljebb rakva
már kevesebb a szemét.