[UBK dev] qt 5.8, sddm, konzol keymap

Páder Rezső rezso at ubk.hu
2017. Feb. 7., K, 00:22:06 CET

>Kipróbáltam.
>Működni működik mióta a pulseaudio fut, de a terminálba ugyanúgy
>szemetel:
>
>org.kde.kcoreaddons: Error loading plugin "kcm_pulseaudio" "Az osztott
>függvénykönyvtár nem található." Plugin search paths are
>("/usr/lib/qt5/plugins", "/usr/bin") The environment variable
>QT_PLUGIN_PATH might be not correctly set Trying to use rootObject
>before initialization is completed, whilst using
>setInitializationDelayed. Forcing completion org.kde.plasma.pulseaudio:
> [...]

Ez érdekes.
A plasma-pa csomagban ugyanis minden a helyén van.
Ugyanaz a csomag felépítése, mint az 5.8.5-ös verziónál.
Tudtommal a compile opciókat sem módosítottam olyan mértékben, hogy
bezavarhatna, de majd csinálok rá diff-et.
Egyetlen problémás csomagot találtam: a frameworkintegration csomagban
egy lib az /usr/lib/plugins alá kerül az /usr/lib/qt5/plugins helyett.

--
R.