[UBK dev] qt 5.8, sddm, konzol keymap

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Feb. 6., H, 19:19:23 CET

> tInitializationDelayed. Forcing completion org.kde.plasma.pulseaudio:
> No object for name "alsa_output.pci-0000_00_1b.0.hdmi-stereo.monitor"
Nem tudom, hogy köze van e mindennek ahhoz, amire most én bukkantam rá?
De itt is pulse, meg alsa, meg izé, amit írsz.

A westbang játékom néma volt RIA alatt, most, hogy feltelepítettem az
alsa-plugins csomagot már észleli a pulseaudio az alsa klienst.
Beteszem neki runtime függésnek.
Csak setétben tapogatódzok, vak tyúk módjára.