[UBK users] 5.1-es hang digitális kimeneten szoftveres tömörítéssel(csomagajánló)

Annonymous rdszemet at freemail.hu
2024. Feb. 21., Sze, 11:22:22 CET

Sziasztok!Egy alaplap csere után szembesültem vele, hogy az optikai kimeneten csak sztereó hang érhető el, én meg 5.1-es hangrendszert szerettem volna kihasználni.Végül is ezt a megoldást használtam:https://gitlab.com/patrakov/dcaencAmi ha jól értem szoftveresen tömöríti a hangot, amit így már rá tud küldeni a digitális kimenetre.A kérdésem, hogy lett volna erre megoldás a tárolón lévő csomagokból? Érdemes lenne e ebből egy csomagot csinálni, vagy jó eséllyel én egyedül vagyok az ilyen igényemmel én meg megoldottam?