[UBK users] UBK4 telepítés UEFI

Annonymous rdszemet at freemail.hu
2024. Feb. 3., Szo, 22:17:08 CET

-------- Eredeti levél --------Feladó: Ákos Miklós <me at miklosakos.hu>Dátum: 2024 február 3 17:17:49Tárgy: Re: [UBK users] UBK4 telepítés UEFICímzett: users at lists.ubk.huEn amondo vagyok, hogy kezzel krealj egy 500MB / 1GB meretu /boot
    particiot amit megjelolsz efi, esp, boot tipusuaknak, ha jol
    emlekszem, utana a calamares kitalalja, hogy neki UEFI-ben kell a
    grubot felpakolnia, ha GPT particios tablat hasznalsz. --  Tisztelettel, Miklós Ákos Önéletrajz | LinkedIn ---------------------- Sincerely yours, Ákos Miklós Resume | LinkedInMegvoltak a partíciók, csináltam kézzel, és úgy is hogy a Calamares kreálta. Amúgy meg ha nincsenek meg a partíciók akkor szól is a telepítő hogy azoknak meg kell lennie és milyen jelölőket kell rájuk aggatni. Sőt, ha úgy van beállítva a bios, nem is tudom az msdos-t kiválasztani.