[UBK users] LibreOffice calc lassú

! Annonymous rdszemet at freemail.hu
2023. Jan. 20., P, 22:00:29 CET

Sziasztok!Hosszú évek óta fennáll a probléma, hogy a táblázatkezelő (mással a csomagból nincs tapasztalatom) rendkívül lassú.Most arra jutottam, hogy a megjelenítésért felelős VCL környékén van a gond.Ha konzolból "SAL_USE_VCLPLUGIN=qt6 soffice" -al indítom a LibreOffice-t, a qt6 hatot használva akkor elsőre megfelelőnek tűnik.Hogy ez a probléma megoldódjon nem tudom, hogy a glib-et kéne piszkálni, vagy a LibreOffice-t másként fordítani, vagy csak valahol be lehetne állítani fixen e környezeti változót arról lövésem sincs.