[UBK users] Fissítés után csak a konzolok indulnak el

Páder Rezső rezso at rezso.net
2023. Dec. 27., Sze, 14:13:21 CET

Semmi nem ment félre.

A systemd frissítéskor visszaállítja a multi-user target-et, hogy ne
induljon el grafikus beléptető. Ez akkor hasznos, ha több is van, mit
nálad.
A systemctl enable és systemctl start kell ahhoz a beléptetőhöz, amit
használni akarsz. De újra is telepítheted az adott beléptető csomagját,
akkor az engedélyezve lesz.