[UBK users] Fissítés után csak a konzolok indulnak el

Németh Gábor negalap at gmail.com
2023. Dec. 27., Sze, 09:15:39 CET

Sziasztok!

Tegnap ismét frisítettem a rendszeremet, és minden hibanélkül megtörtént.

Ám azóta bekapcsolás vagy újraindítás után csak a konzolok indulnak el,
a grafikus flület nem. :(

Root-ként belépve, majd satrtX hatására elindul a grafikus felület.

A systemctl status azt mutatja, hogy az sddm disabled, az lxdm pedig
enabled, ám az nem indult el automatikusan. Manuálisan indítva azonban
elindul.

Megcseréltem őket és ujraindítás után továbbra se indul el se az sddm,
se az lxdm, csak a konzolok. Onnan azonban manuálisan bármelyik elindítható.

Mi mehetett félre?