[UBK users] Fwd: frissites

toccata plasztonik at gmail.com
2022. Ápr. 29., P, 15:47:21 CEST

További észrevételek:

A gdm-nél nincs kurzornyíl, csak egy fehér négyzet. Ha Gnome-ba lépek
be, ott is marad ez a helyzet. Mate-ban nincs ilyen gond.

Mate-ba belépbe előjön egy ablak, ahol jelszót kér ezzel a szöveggel: "A
bejelentkezési kulcstartó nem lett feloldva számítógépre történő
bejelentkezéskor."

Mi kéri ezt és miért? Eddig nem volt ilyen. Illetve pár éve volt már
ilyen eset, ami aztán egyszer csak valamitől (gondolom frissítés utn)
megszűnt. Hiába adok meg bármi jelszót, semmi nem tetszik neki, és csak
a Mégse után tűnik el. Addig viszont semmit nem enged elindítani, még a
képernyőfotózást se.

Most délután az első bejelentkezésem után érdekes módon az Opera
elindult. Dolgom végeztével kiléptem, majd vissza és többé nem indul se
az Opera, se a Chromium.  :( Ennek mi a bánat lehet az oka?

Felhasználóként a Synaptic továbbra se kéri a root jelszót, hanem
felhasználói (nézelődő) módban indul el.

Inkscape továbbra se indul. Pedig már tényleg szükségem lenne rá.

Már előre írtózom minden frissítéstől, mert utána valami mindig
mellémegy. :(