[UBK users] frissites

toccata plasztonik at gmail.com
2022. Ápr. 29., P, 05:35:02 CEST

Nos, tegnap ismét frissítettem mindent.

Az Inkscape azonban továbbra se hajlandó elidulni. Ráadásul azóta se az
Opera, se Chromium nem hajlandó elidulni.

Nem mókoltam semmt, csupán rendszergazdaként belépve a grafikus
felületre indítottam Synapticot, mivel felhasználóként meg se kérdezi,
mit akarok, hanem csak közli, hogy így csak nézelődni tudok.

:(

Az ilyenek miatt már félek egyáltalán bármit is frissíteni.