[UBK users] Régi verziók

Kiss Attila attuska1952 at gmail.com
2021. Nov. 2., K, 17:22:39 CET

2021. 11. 02. 16:55 keltezéssel, László H. írta:
> Elvégeztem egy UBK3 - Mint 19 vs. UBK4 - Mint 20-as rendszerek
> tesztjeit, és arra jutottam hogy az UBK3 és Mint 19 sokkal jobb.
> A Mint 20-as rendszer Firefox böngészője iszonyatosan be tudd lassulni
> és túl sok memóriát igényel. A Mint 19 alatt a Celluloid 2,6 GB
> meghajtó méretet foglalt le, ez több mint a 20-as alatt.

Az UBK3 szerintem is jó és stabil, örülök az észrevételnek, de sajnos az
egyes csomagok naprakészen tartása már egyre nehezebb.

Az UBK4 most nem telepíthető újból, mivel a tárolóban lévő újabb isó
egyelőre működésképtelen. Csak remélni tudom, hogy ki lesz cserélve
használhatóra. Addig csak a régebbi isók használhatók UBK4 telepítésre,
tehát őrizzük az UBK4 telepítményeinket!

> Az UBK4 és a Mint 20 közös hibája az Xfburn egyszer használhatósága,
> megjegyezném a Mint 20 alatt az Xfburn már nem is működik.
> A Mint 19 és UBK3 alatt ez a hiba nem jelentkezik, egymás után tudtam
> 5 DVD lemezt megírni minden lefagyás nélkül, az UBK3 alatt pedig 3
> DVD-t meg 2 CD-t.
>
> Nagyon úgy fest hogy DDR3 memória bővítést kell majd végeznem.
> Egy kérdés az UBK nem tervez egy (i386-os) notebook verziót kiadni?

Manapság már a Linux világban is elvárás a 4 Gb -nál nagyobb memória.

Nem lesz i386 processzoron futó UBK kiadás, az UBK2 és UBK1 már le van
fagyasztva, nincsenek már karban tartva, azokon még van i386 -os verzió is.