[UBK users] Régi verziók

László H. hegedus.laszlo.2 at gmail.com
2021. Nov. 2., K, 16:55:02 CET

Elvégeztem egy UBK3 - Mint 19 vs. UBK4 - Mint 20-as rendszerek tesztjeit,
és arra jutottam hogy az UBK3 és Mint 19 sokkal jobb.
A Mint 20-as rendszer Firefox böngészője iszonyatosan be tudd lassulni és
túl sok memóriát igényel. A Mint 19 alatt a Celluloid 2,6 GB meghajtó
méretet foglalt le, ez több mint a 20-as alatt.

Az UBK4 és a Mint 20 közös hibája az Xfburn egyszer használhatósága,
megjegyezném a Mint 20 alatt az Xfburn már nem is működik.
A Mint 19 és UBK3 alatt ez a hiba nem jelentkezik, egymás után tudtam 5 DVD
lemezt megírni minden lefagyás nélkül, az UBK3 alatt pedig 3 DVD-t meg 2
CD-t.

Nagyon úgy fest hogy DDR3 memória bővítést kell majd végeznem.
Egy kérdés az UBK nem tervez egy (i386-os) notebook verziót kiadni?