[UBK users] ubk 4 tapasztalatok

Török Árpád torar at freemail.hu
2021. Már. 14., V, 16:41:35 CET

2021. 02. 17. 8:13 keltezéssel, Török Árpád írta:

> Sziasztok!
>
> Kedvenc rendszerem volt az UHU és emlékeim szerint a valahol a 2.0
> után vesztettem el a lelkesedésemet, mert annyi problémám volt vele -
> scribus dev változat telepítése és hasonlók - hogy inkább feladtam.
> Most, hogy kiadtátok a 4.0-t,  gondoltam kipróbálam, hátha most nekem
> is jó lesz. Azon kívül, hogy még valami korai iso-t töltöttem le és
> emiatt nem települt, a mostani már rendesen felment. A legtöbb
> programot, amit használni szoktam, megtaláltam és gond nélkül
> feltelepítette. Kellemes meglepetés volt, hogy a Scribus 1.5.6 van
> [...]
Ahogy látható, a tapasztalataimat még február közepén kezdtem
összesíteni és most akartam (átírni,) befejezni. A levél eltűnt a
piszkozatok közül és fogalmam sincs. nem ment-e el véletlenül. Szóval a
kiegészítés:

A Plasma-Wayland dolgot azóta sem próbálgattam, így nem tudom
változott-e a helyzet. Minden esetre az összbenyomásom pozitív, minden
működik gond nélkül. Nem használom elsődleges rendszeremként - PCLinuxOS
a fö -, de gyakran elindítom és továbbra is tetszik, örülök a magyar
Linuxnak.

Gratulálok és köszönöm a munkátokat!

Török Árpád

(ui: az automatikus bejelentkezést config fájl szerkesztésével megoldottam.)