[UBK users] users digest, 44 kötet, 28 szám

László H. hegedus.laszlo.2 at gmail.com
2021. Jan. 27., Sze, 21:43:03 CET

Tudjátok egy kicsit zavar a dolog, ezért megkérdeznélek titeket hogy mi a
véleményetek a DJSzA-ról, (Digitális Jólét Szofver Alapcsomag) vagyis a
Linux Mint 20-ra épített rendszerről?
A facebook ugyanis tele van vele, így a politika is rendesen benne van,
(egyesek szerint a Red Star-ra hasonlít). A rendszer kicsit emlékeztet a
Magyarubi 8.10-re, de a felépítése a filesystem szerint egy teljesen
Magyarosított Linux Mint, béna háttér képpel.
A hétvégén letesztelem egy 80 GB-os merevlemezen, de addig is ha valaki
ráér, belenézne, és alkotna egy objektív véleményt...