[UBK users] Kérdés.

László H. hegedus.laszlo.2 at gmail.com
2021. Jan. 11., H, 22:57:13 CET

Ez idáig nem használtam SSD meghajtót, de volna egy-két kérdésem e témában:

Hogyan kell vagy lehet rá telepíteni UHU UBK4, és Linux Mint 20 Mate dual
boot rendszert egymás mellé? Kell-e swap partíció?

(tudom felesleges két Linux rendszer egymás mellé, de a Mint rendszert már
a 9-es Gnome2 kiadás óta használok LTS kiadásokat.)

Milyen SSD-t érdemes venni: Kingston, Kingmax, Silicon Power, Adata,
Patriot, Western Digital, Intel, Samsung. Illetve milyen méretüt érdemes?

Hogyan lehet csatolni az EXT4 fájlrendszerű HDD adattárat, hogy mindkét
rendszer azonnal tudja használni?

A válaszokat előre is köszönöm.