[UBK users] hang uhu

Kiss Attila attuska1952 at gmail.com
2021. Dec. 10., P, 08:52:55 CET

2021. 12. 06. 22:19 keltezéssel, János Pintér írta:
> Uhu feltelepült, de nem indul... volt már ilyen.Liveként sem volt hang.
> Végül visszatelepitettem a Debián 9.2-t és van hang. Nem kellett volna
> frissitenem
> -tudom- mégis megteszem néha.

Köszönöm az infót, a jó öreg DEBIAN...! Jó sokan vannak a karbantartói,
hozzájuk több infó jut el, és külön bogár követője (bug tracker) is van.
A frissítésükkel ezek szerint gond van, majd csak orvosolják, csak ki
kell várni, ők sem tudhatják milyen hang hardvere van a rakoncátlankodó
laptottyodnak. Mi meg honnan tudjuk??? A kész rendszerükkel ezek szerint
a hangot nézve nincs gond, tehát a régebbi kernel modul is már jól teszi
a dolgát.

Az UHU nem indulása engem jobban érdekelne, főként a jelenség részletei
és az oka, különben lehetetlen orvosolni! Milyen nyomon induljunk el?
Azon, hogy nem indul? Ez édeskevés, hisz ezernyi oka lehet, de
mindenképp hiba!

Attila