[UBK users] hang uhu

János Pintér pjuhulinux at gmail.com
2021. Dec. 4., Szo, 20:12:05 CET

Tiszteletem!
Nejem Asus laptopjára települ az Uhu ubk 4... Előzetesen teszteltem és nem
müködik a hang (win 10-el müködik). Előtte Debián 9 volt, ott sem működött.
Nincs telepitve... Bénázom, mert lspci-t  nem engedi telepités előtt...
miféle hangforrás (belső analóg ennyi). Hogyan keressem meg, mi kell
hozzá... Magától meg teszi.
Régen lspci-t rendszeresen használtam, bizonyára vmi uj parancs kell?
Jó lenne müködésre birni, asszony igy nem tudja majd használni...
Köszönöm: Pintér János