[UBK users] Thunderbird hiba? És gThumb.

toccata toccata at euromail.hu
2020. Sze. 27., V, 21:33:08 CEST

Sziasztok!

Ma reggel frissítettem az egyik gépen a rendszert (UBK4), és utána
meglepetten tapasztaltam, hogy valami mellé ment. Ugyanis azóta a gépen
mindkét felhasználónál használhatatlan a Thunderbird.

Lásd a mellékelt képernyőfotót!

Mate és Gnome van telepítve, és a frissítés óta a Gnome se indul el,
csak a Mate.

Emlékezetem szerint a reggel folyamán a Mate is és a Gnome is frissítve
lett.

Mi mehetett mellé? És hogyan lehet orvosolni?

Más.

Kezembe akadt egy régebbi vincsi és azon UHU-UBK2 van fenn. elindítottam
és úgy, ahogy emlékeztem, azon gThumbban a videóknak is van bélyegképe
valamint le is játssza őket rendesen. Összehasonlítgattam minden
beállítást a mostanival és nem találok különbséget. Úgy gondolom, az
UBK3 készítésekor valami beépülő kimaradhatott, és azóta is hiányzik belőle.

Üdv.:

toccata/Gábor