[UBK users] Wine-propléma

asmidel asmidel at freemail.hu
2020. Sze. 6., V, 22:31:28 CEST

Sziasztok!

Nem boldogulok a wine-nal. UBK4-en Synaptic csomagkezelőből töltöttem le, és a Magyar Rabló Ulti Kártyajátékot szeretném futtatni vele (Ubuntun gond nélkül megy):

http://letoltokozpont.hu/letoltes_programok_reszletes.php?a=6653&k=21

Amikor azonban a „winefile” segítségével kiválasztom a letöltött program .exe fájlját, azt írja ki, hogy „belső hiba”, majd pedig, hogy „érvénytelen leíró”.
Valamit rosszul csinálok? Próbáltam a „wine” parancsot terminálból, de azt a választ kapom, hogy „parancs nem található”. Hol rontom el?